Ať seš punk..

Logo Tři sestry

"Přijde tvrdá zkouška, zkusej big beat zakázat, povinná nandaná rouška, a my budem pořád hrát... Ať seš punk, ať seš ska, ať jsi metla s báječným hárem...", tak to je část textu z novinkové písně a videoklipu Tří sester. Jde o cover songu "Mods, Skins, Punks" od legendární anglické punk rockové formace The Professionals.



 

Na rozdíl od jiných Sestry nefňukají a tvoří a chtějí hrát, a tímto songem, v dnešní coronavirové tragotaškařici, nalévají optimismu do žil a duší nejen bigbíťákům. K téhle old schoolové pecce si do videoklipu (a sborů) přizvali kamarády z kapel E!E, , Doctor P.P., Alkehol , Pirates of the Pubs, MZH, Lety Mimo či Zputnik. Hudební klip zrežíroval Petr Orozovič. Song se objeví jako jeden z bonusů v právě vycházející 3CD kompilaci Platinum Maxxximum.

Předělávky Tří sestrám vždycky velmi zdařile šli, a jistě se o tom všichni přesvědčíme na připravovaném albu SEX, DRÓGY, ROKENRÓL. Sama kapela k tomuto počinu uvádí : "Kvůli zákazu koncertování se věnujeme nejen skládání nových písní pro další řadové album, ale ještě předtím si v této nelehké době uděláme (a snad i vám) radost albem SEX, DRÓGY, ROKENRÓL – souborem cover verzí od kapel, které zamlada utvářely náš světonázor a byly především v 60., 70. a 80.letech minulého století průkopníky punku, nové vlny a undergroundu. Album vyjde na CD a vinylu nejpozději v únoru 2021 a nový song Ať seš punk na něm nebude chybět."

Klasický a typický třísesterský zvuk a melodie s textem vyzývajícím k pořádnému punkovému odvazu před plným barem (a je jedno jsi li punk, ska, anebo metloš) je velmi chytlavý song, který rozhodně stojí za to si nalít do uší. Já osobně, když jsem ho objevil, tak jsem si ho pustil hned 3 krát po sobě. Nu, a můžete si připomenout i originál od The Professionals.


The Professionals - Mods, skins, punks




Anděl Azazel




Doslov: Možná někoho nevěřícně překvapilo, co se to tu na Arše objevilo za článek. Možná i moje kolegyně Archivářka lehce vyboulí zrak, nevím. Já jsem už při vzniku Archy avizoval, že sem občas hodím nějaký svůj výplod, u kterého budu mít pocit, že ho chci napsat, ale v minulosti jsem pro to neměl prostor, tedy k umístění svých výtrusů, které jsou naprosto jiného rázu, než to co tvořím běžně pro svůj blog Xglosy či pro AzaNoviny. Čas od času prostě mám potřebu napsat úplně něco jiného, a tak se právě s takovým obsahem ode mne budete zde setkávat. Vlastně se už setkáváte. A ta témata, o kterých budu psát, budou možná opravdu velmi rozličná. Ale vždyť Archa X je právě tím místem, které nemá žádné tématické ani jiné limity.

Komentáře